اخبار روزفناوری

اسپنسر اعتراف می‌کند که آثار انحصاری مانند Destiny و Guitar Hero را پشت سر گذاشته است

اسپنسر اعتراف می‌کند که آثار انحصاری مانند Destiny و Guitar Hero را پشت سر گذاشته است

فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ در یک مصاحبه یک ساعته به نمایش گذاشته شد با آندره رنه در PAX West، در مورد موضوعات مختلفی که عمدتاً به تاریخچه او در صنعت بازی مربوط می شود صحبت می کند. مسلماً جالب‌ترین نکته این است که اسپنسر اعتراف کرد که برخی از فرصت‌های انحصاری بزرگ را برای بازی‌هایی مانند Bungie’s Destiny و Harmonix’s Guitar Hero به دست آورده است.

احساسات و داستان های مختلف زیادی در مورد سرنوشت برای من وجود دارد. بدیهی است که Bungie بخشی از مایکروسافت بود. زمانی که من در Xbox شروع به کار کردم، Bungie قبلاً بخشی از Xbox بود و من با Alex copian

اشتراک داشتم.

جیسون جونز در ساختمانی که در ردموند بودیم و من از حضور در اطراف بانجی و نحوه ساخت بازی و رویکرد الکس و رویکرد جیسون برای طراحی چیزهای زیادی یاد گرفتم. من زمان زیادی را در دفاترشان صرف می‌کردم و درباره چیزهایی که روی آن‌ها کار می‌کردم با آنها صحبت می‌کردم و بازخوردشان را دریافت می‌کردم. بنابراین، شما Bungie را هم به عنوان بخشی از مایکروسافت می‌شناسید و هم به عنوان بخشی از مایکروسافت، Bungie را می‌شناسید که می‌توانید بازی Destiny را ببینید.

«آیا می‌خواهیم این را امضا کنیم؟» در نهایت Destiny را امضا نکردیم. بدیهی است که با Activision همراه شد و برای اینکه ببینم به چه چیزی تبدیل شده است، مانند یک نوع تجاری از دیدگاه Xbox، می توانم به آن نگاه کنم زیرا از نظر ساخت Bungie فقط یک سفر بسیار جالب است.

من بازیکن PvP بزرگی نیستم. اگر کسی به تاریخچه بازیکنان من نگاه کند، آن چیزی که من انجام می دهم زیاد نیست، و من کمی نگران بودم که به دنیای PvP پرتاب شوم. معلوم شد که اصلاً این چیزی نیست که بود، و وقتی House of Wolves بیرون آمد، قطعاً مرا فرود آورد.

در مورد Guitar Hero، فیل اسپنسر فکر نمی‌کرد که این مفهوم اصلاً در بین مخاطبان بازی طنین انداز شود.

الکس ریگوپولوس یک بازی راه می‌اندازد که در آن در واقع گیتارهای پلاستیکی می‌سازند و به کنسول‌ها وصل می‌شوند و سپس آهنگ‌هایی را می‌فروشند که در آن شما سایمون را با این گیتار می‌نوازید. من می گویم، واقعا؟ آیا واقعاً فکر می‌کنیم که کار می‌کند؟

d8a7d8b3d9bed986d8b3d8b1 d8a7d8b9d8aad8b1d8a7d981 d985db8cdaa9d986d8af daa9d987 d8a2d8abd8a7d8b1 d8a7d986d8add8b5d8a7d8b1db8c 66d6e599d4eea

البته سرنوشت هنوز زنده است، به خصوص پس از آخرین گسترش، البته به دنبال فراز و نشیب. از سوی دیگر، Guitar Hero از زمان Guitar Hero Live در سال 2015 قسط جدیدی دریافت نکرده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا